9/9

Info Center Info Center

Garantie

Toate produsele de mobilier achizitionate din magazinele Tamos au o garantie de 2 ani. Pentru produsele care nu intra in aceasta categorie se va specifica acest lucru in pagina de produs.

Acest termen curge de la momentul receptiei mobilierului de catre client, documentul care atesta acest lucru fiind factura fiscala sau bonul fiscal.

Important! Perioada de garantie se prelungeste cu perioada in care produsul a fost obiectul unei reclamatii, din momentul efectuarii reclamatiei pana in momentul rezolvarii ei.

In cazul aparitiei unor eventuale defecte cumparatorul va putea formula reclamatie. Orice reclamatie, insotita de factura fiscala sau bonul fiscal si certificatul de garantie, formulata de cumparator in termen, conform prevederilor certificatului de garantie, se depune la magazinul Tamos de la care cumparatorul a achizitionat produsul sau pe adresa de e-mail service@tamos.ro

Important! Tamos se angajeaza, pe durata garantiei, sa repare produsele intr-un termen de 15 zile de la data inregistrarii reclamatiei, conform prevederilor Legii nr. 449/2003 si O.G. nr 21/1992, cu modificarile si completarile ulterioare. Alegerea caii de solutionare se va face de catre Tamos prin intermediul unitatii service din Bucuresti – Sos. Morarilor nr. 2

Garantia Tamos are ca scop repararea fara niciun cost suplimentar a unui produs, in cazul lipsei de conformitate ori in cazul defectiunii de fabricatie. Returnarea contravalorii se face numai daca produsul nu poate fi reparat sau inlocuit. Reparatia se face pentru defecte constatate in momentul dezambalarii produsului, in perioada de garantie.

Termeni si conditii generale: Tamos ofera garantie produselor folosite in mod obisnuit, in conditii normale.