9/9

Garantie

Garantia produselor vandute de TAMOS

Pentru toate produsele vandute si livrate de catre TAMOS beneficiezi de certificate de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

Produse cu Certificat de Garantie emis de TAMOS

Pentru produsele fabricate de CONART sa (Proprietarul marcii TAMOS) vei primi Certificat de Garantie emis de TAMOS.

In acest caz, daca produsul se defecteaza in perioada de garantie iti asiguram reparatia prin intermediul unitatilor service din Bucuresti, Craiova, Zimnicea.

TAMOS se  angajeaza, pe durata garantiei, sa repare produsele intr-un termen de 15 zile de la data inregistrarii reclamatiei, conform prevederilor Legii nr. 449/2003 si O.G. nr 21/1992, cu modificarile si completarile ulterioare. 

Service-ul se face conform garantiei TAMOS si are ca scop repararea fara niciun cost suplimentar a unui produs, in cazul lipsei de conformitate ori in cazul defectiunii de fabricatie. 

Daca produsul nu poate fi reparat, sau durata de service este mai mare de 15 zile, produsul va fi inlocuit cu unul identic.

Daca produsul nu mai poate fi reparat, iar pe stoc nu exista nici un alt produs identic, clientului ii va fi returnata in totalitate suma platita.

Toate produsele de mobilier fabricate/vandute de TAMOS au o garantie de 2 ani. 

Termenul de garantie curge de la momentul receptiei produsului de catre client, documentul care atesta acest lucru fiind Factura Fiscala.

Perioada de garantie se prelungeste cu perioada in care produsul a facut obiectul unei reclamatii, din momentul efectuarii pana la rezolvarea ei.

In cazul aparitiei unor eventuale defecte, cumparatorul va putea formula reclamatie. Vezi Formular.

Conditiile acordarii garantiei: prezentare Certificat Garantie, Factura Fiscala, descriere detaliata defect, comunicare date de contact reclamant.

Produse cu Certificat de Garantie emis de producator

Pentru o parte din produsele vandute de TAMOS vei primi Certificat de Garantie emis de producator sau distribuitor in format tiparit. 

Il gasesti in cutia produsului sau lipit pe exteriorul cutiei. Pastreaza certificatul ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi nevoie.

Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de reteaua de service autorizat a producatorului/ distribuitorului, in centrele specificate in certificat. 

Trebuie doar sa duci produsul defectat la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.