9/9

Info Center Info Center

TAMOS - Atat de simplu

Info Center-ul TAMOS isi propune sa-ti ofere toate informatiile de care ai nevoie pentru o experienta comerciala confortabila si corecta.

Totusi, daca nu vei gasi informatiile necesare, te rugam sa suni unul dintre colegii nostri pentru a raspunde intrebarilor tale.

0745.171.717
0373.303.020
Program: Luni – Vineri :
Sambata:
10.00 - 18.00
9.00 - 12.00
  * linii telefonice cu tarif normal

Intrebari frecvente:

  • 1. Cum pot sa aflu costul transportului?

    In pagina produsului, la Configurator vei gasi cele 2 optiuni disponibile privind livrarea:

    • Imi ridic produsele din depozitele TAMOS ( cost zero)
    • Doresc livrarea la domiciliu

    Optiunea de livrare la domiciliu presupune un cost pe care il poti calcula dupa introducerea adresei de livrare (judet si localitate). Acest cost se poate adauga la configurare si il vei regasi evidentiat distinct in cosul de cumparaturi.

  • 2. Cum se calculeaza costul transportului?

    Costul transportului pana la domiciliul dumneavostra se calculeaza tinant cont de greutatea coletelor si adresa de livrare.

    • Daca adresa de livrare se afla in zona de LIVRARE DIRECT TAMOS costul de livrare poate fi 0 lei, 50 lei,100 lei sau 150 lei (in functie de distanta de la depozitul TAMOS pana la adresa de livrare) pentru o comanda, indiferent cate produse contine comanda.
    • Daca adresa de livrare se afla in zona LIVRARE CURIER costul de livrare se calculeaza in functie de greutate si volum. Fiecare produs are volum si greutate proprie , astfel ca , daca in comanda se vor adauga mai multe produse , costul de transport aferent fiecarui produs se va cumula iar la finalul comenzii va fi precizat costul total de livrare aferent intregii comenzi.
  • 3. Care este procedura dupa lansarea comenzii online ?

    Dupa lansarea comenzii online , un consultant Tamos va va contacta telefonic pentru confirmarea si procesarea comenzii online. In urma discutiei, pe mail veti primi factura proforma unde veti gasi toate detaliile necesare efectuarii platii. Factura proforma este valabila 24 de ore neachitata, adica produsul se va rezerva provizoriu pentru dvoastra timp de 24 de ore. In momentul confirmarii incasarii de catre banca , pe mail veti primi mesajul : '' Produsul a fost Rezervat Definitiv in urma platii dvoastra ". Din acel moment se demareaza logistica de transport, pentru livrarea produsului in termenul precizat pe site sau discutat telefonic cu consultantul TAMOS . In ziua in care curierul preia marfa din depozitul TAMOS , pe mail veti primi mesajul : " Produsul a fost ridicat din depozitul TAMOS si este in drum catre dvoastra".  Ulterior primirii acestui mesaj , veti primi mail cu nr. de AWB in baza caruia veti putea urmari pe site-ul curierului tranzitul coletelor.

  • 4. Care este procedura de achitare in Magazinele Tamos ?

    Produsele se pot achita si in magazinele Tamos cash sau cu card. O parte din produse sunt expuse in magazine , in mod special cele aflate in promotii sau vedetele noastre . Impreuna cu consultantul Tamos se va discuta disponibilitatea ridicarii si/sau livrarii comenzii in functie de programarile existente la momentul achitarii comenzii . Termenul de livrare sau ridicare va fi comunicat si scris pe factura fiscala. Cu o zi inainte de livrare , veti fi contactat telefonic de catre colegii nostri de la departamentul Logistica , pentru a va comunica intervalul orar de 2 ore alocat sectorului dvoastra pentru preluarea coletelor de la masina. Manipularea coletelor nu este inclusa in taxa de transport , astfel ca va trebui sa aveti persoanal pregatit pentru preluarea coletelor in intervalul orar comunicat telefonic.

  • 5. Cum pot ridica produsul singur si care este procedura ?

    Produsul se poate ridica din Depozitele Tamos . Disponibilitatea produsului se va verifica telefonic la depozitul de unde doriti ridicarea. Impreuna cu consultantul Tamos se va face o rezervare provizorie pentru o perioada de timp care ne va permite la momentul respectiv pe produsul solicitat.

  • 6. La depozitele dvoastra exista personal pentru a ma ajuta sa incarc marfa ?

    Sigur , depozitele Tamos au personal care sa va ajute in orice problema legata de produsele noastre , nu doar pentru incarcare de marfa.

  • 7. Care este procedura pentru lipsuri sau defectiuni ?

    In cazul in care ati intampinat astfel de probleme , va rog sa ne trimiteti mail pe adresa : online@tamos.ro iar colegii nostri de la service va vor contacta telefonic in vederea stabilirii detaliilor necesare remedierii situatiei.

  • 8. Ce se intampla daca comanda nu este livrata la timp de catre curier ?

    Exista astfel de perioade aglomerate atat pentru comercianti cat si pentru curier, din cauza anumitor evenimente ( sarbatori , Black Friday ...) . Incercam impreuna sa depasim astfel de momente dificile. In astfel de perioade , se depun toate eforturile umane pentru a primi in timp comanda , dar se mai pot intampla si accidente. Astfel ca , veti putea contacta curierul in baza AWB-ului si impreuna sa incercati sa gasiti solutii. In cazul in care , nu reusiti sa gasiti o solutie , veti putea solicita returul comenzii pe motiv de intarziere comanda sau deteriorare la adresa de mail : online@tamos.ro , urmanad ca in termenul legal , de 14 zile , sa va fie returnata suma integral. Acest lucru se poate face dupa acceptarea returului de catre curier , deoarece motivul intarzierii livrarii comenzii nu apartine lui Tamos , ci curierului.