9/9

Info Center Info Center

TAMOS - Atat de simplu

Info Center-ul TAMOS isi propune sa-ti ofere toate informatiile de care ai nevoie pentru o experienta comerciala confortabila si corecta.

Totusi, daca nu vei gasi informatiile necesare, te rugam sa suni unul dintre colegii nostri pentru a raspunde intrebarilor tale.


0745.171.717
0373.303.020
Program: Luni – Vineri :

10.00 - 18.00

  * linii telefonice cu tarif normal

Intrebari frecvente:

  • 1. Cum pot sa aflu costul transportului?

    In pagina produsului, la Configurator vei gasi modulul Livrare:

    • Calculeaza costul transportului. Trebuie sa selectezi Judetul si Localitatea unde doresti sa se livreze produsul. Apasa butonul Calculeaza si vei vedea costul transportului pentru locatia aleasa de tine. Acest cost se va adauga automat la pretul produsului si il vei regasi evidentiat distinct in cosul de cumparaturi. 
  • 2. Cum se calculeaza costul transportului?

    Costul transportului pana la domiciliul tau se calculeaza tinant cont de zona de livrare si greutatea coletelor.

    • Daca adresa de livrare se afla in ZONA 1 (livrare cu auto TAMOS) costul de livrare poate fi 0 lei, 50 lei,100 lei sau 150 lei (functie de distanta de la depozitele TAMOS la adresa de livrare) pentru o comanda, indiferent cate produse contine comanda.
    • Daca adresa de livrare se afla in ZONA 2 (livrare CURIER) costul de livrare se calculeaza in functie de greutate si volum. Fiecare produs are volum si greutate proprie, astfel ca, daca in comanda se vor adauga mai multe produse, costul de transport aferent fiecarui produs se va cumula iar la finalul comenzii va fi precizat costul total de livrare aferent intregii comenzi.
  • 3. Care este procedura dupa lansarea comenzii online ?

Dupa lansarea comenzii online , un consultant TAMOS te va contacta telefonic pentru confirmarea si procesarea comenzii online. In functie de modalitatea de plata aleasa se procedeaza astfel:

   Plata ramburs (la livrare), plata online: Dupa confirmarea comenzii si comunicarea termenului de livrare, se va demara procedura de logistica. In ziua in care produsele comandate de tine pleaca din depozitul TAMOS, pe mail veti primi mesajul: " Produsul a fost ridicat din depozitul TAMOS si este in drum catre dvoastra".  Ulterior primirii acestui mesaj, vei primi e-mail cu nr. de AWB in baza caruia poti urmari pe site-ul curierului tranzitul coletelor.

   Plata inainte de livare (In numerar la casieria magazinelor TAMOS, la banca, prin OP, Online): Iti vom trimite via e-mail o factura proforma unde vei gasi toate detaliile necesare efectuarii platii. Factura proforma este valabila 24 de ore neachitata, adica produsul se va rezerva provizoriu pentru tine timp de 24 de ore. In momentul confirmarii incasarii de catre banca, pe e-mail vei primi mesajul: '' Produsul a fost Rezervat Definitiv in urma platii dvoastra ". Din acel moment se demareaza  procedura de logistica, pentru livrarea produsului in termenul precizat pe site sau discutat telefonic cu consultantul TAMOS. In ziua in care produsele comandate de tine pleaca din depozitul TAMOS, pe e-mail vei primi mesajul: " Produsul a fost ridicat din depozitul TAMOS si este in drum catre dvoastra".  Ulterior primirii acestui mesaj, vei primi e-mail cu nr. de AWB in baza caruia poti urmari pe site-ul curierului tranzitul coletelor.

  • 4. Care este procedura de achitare in Magazinele Tamos ?

    Poti achita in magazinele TAMOS numerar sau cu card bancar.

  • 5. Cum pot ridica produsul singur si care este procedura ?

    Produsele se pot ridica din Depozitele TAMOS numai in urma unei programari. Disponibilitatea produsului se va verifica telefonic la depozitul de unde doriti ridicarea si se va face o rezervare provizorie pentru 24 ore.

  • 6. La depozitele dvoastra exista personal pentru a ma ajuta sa incarc marfa ?

    In magazinele Tamos din Bucuresti si Craiova nu avem personal pentru manipularea produselor .

  • 7. Care este procedura pentru lipsuri sau defectiuni ?

    Daca vei intampina astfel de probleme, te rugam sa ne trimiti mail pe adresa : online@tamos.ro iar colegii nostri de la logistica si service te vor contacta telefonic in vederea stabilirii detaliilor necesare remedierii situatiei.