INFO CENTER INFO CENTER

Returnare

  DREPTUL DE RETUR - 14 zile calendaristice

Legea care reglementeaza dreptul de retragere poate fi accesata aici: OUG 34/2014  

Singurul cost pe care va trebui sa-l suportati este taxa de transport si asigurare pentru returnarea coletului.

CONDITII GENERALE DE RETURNARE

Daca ati decis sa returnati un produs, este necesar sa ne comunicati decizia de returnare. Puteti face acest lucru folosind una din urmatoarele cai de comunicare:

- Email online@tamos.ro 

- Formularul de retur offline

Formularul de retragere este doar un model si nu este obligatoriu.


PROCEDURA DE RETUR:

Este necesar ca produsul returnat sa ajunga in Depozitul Central din Zimnicea  in termen de maximum 14 zile calendaristice din ziua in care l-ati primit.

Produsul se poate returna personal sau prin curier.

Produsul trebuie sa fie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, impreuna cu factura fiscala (sau o copie a acesteia) si cu toate documentele, certificatele, etichetele si accesoriile care l-au insotit;

Potrivit legislației în vigoare, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare.

Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 14 de zile de la data solicitării returului, sub beneficiul receptiei cantitative si calitative a returului, conform prezentei politici, prin aceeași metodă de plată. 

Clientul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepția cazului în care Vânzătorul acceptă să suporte acele costuri. 

Clientul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.

Livrarea, transportul și/sau montajul sunt servicii distincte, oferite de către noi, ce comportă opțiunea Cumpărătorului și plata unui preț. Livrarea, transportul și/sau montajul nu sunt servicii standard. Pentru serviciul de retur al bunurilor, sunt exceptate de la exercitarea acestuia serviciile de: livrare, transport și/sau montaj al produselor dacă Cumpărătorul a exprimat în prealabil acordul expres pentru executarea acestora. Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate după specificațiile și instrucțiunile Cumpărătorului sau personalizate distinct pentru acesta, produsele care se pot deterioara sau degrada rapid, produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.

Achizitiile facute in magazin nu beneficiaza de dreptul de retur (retragere din contract) conform OUG 34/ 2014.

Persoanele juridice nu au drept de retur indiferent de modalitatea de achizitie (comanda online,livrare sau ridicare din magazin).